Reacties

Jan en Marthy Hoi Louis, Het gaat goed zo te horen en wat leuk dat… 17 mei '13
Roland Schuyer Beste Louis, Vandaag hebben wij elkaar ontmoet op… 14 mei '13
Mariet en Jan gelukkig gaat alles goed en ff bijkletsen is ook leuk… 13 mei '13
Ties en Nelly van Os Hoi Louis het gaat je goed zo te horen, fijn om even… 12 mei '13
Louis Hallo allemaal,Louis is even van de route af (vogezen)… 12 mei '13
Anja en frits van der velden Hallo Louis en Diny.heel veel loop plezier en ander… 10 mei '13
Henk en Tineke van Grinsven Hoi Louis, We lezen je mooie verhalen, maar wij houden… 5 mei '13
Marielle van Hees Hoi Louis, Fijn dat het zo goed met je gaat , wij… 5 mei '13
Hans en Hanny Vissers Hallo Louis wat ben je al een eind van huis.hardstikke… 5 mei '13
Mariet en Jan we kijken weer uit naar nieuwe berichten en ook natuurlijk… 5 mei '13
Louis Hoi allemaal,vandaag is er post gekomen met verhalen… 4 mei '13
Rinus en Loes Goed bezig louis,kijk uit met die glibberpartijen.… 4 mei '13
Gerrit en Annie. Hai Louis. Fijn dat alles goed gaat, hopelijk nu nog… 3 mei '13
Veghelnieuws.nl http://www.veghelnieuws.nl/210364_het_zijn_behoorlijke_glijpartijen.html 3 mei '13
Manita Pepers Als ik s morgens met de honden aan t wandelen ben… 2 mei '13
Mariet en Jan HOUD VOL LOUIS WE KIJKEN IEDERE KEER NAAR JE POST… 2 mei '13
Jan en Marthy Hoi Louis, Het gaat goed zo te zien en te lezen. Kei… 2 mei '13
Wim & wilma Hou zo vol en wandel lekker zo door. 2 mei '13
Yvonne Janssen Hee Pa, Heel leuk dat je zelf wat hebt getypt! Wij… 2 mei '13
Mariet en Jan ook wij wensen je een goede en fijne tocht gr Jan… 30 apr. '13
Ad van Creij Hallo Louis, het was leuk om je te ontmoeten in Echternach.… 30 apr. '13
Marlies Beste meneer Louis,Ik heb al vaak aan u gedacht hoe… 29 apr. '13
Mariet en Jan heel veel succes en je gaat er nog steeds voor we… 28 apr. '13
Mariet en Jan stiekem over een hekje klimmen, en hoe gaat het verders… 27 apr. '13
Marielle van Hees Hoi Louis, Veel succes en geniet ervan, je gaat vast… 22 apr. '13
Mientje Gijsbers Hoi Louis. al een mooi verhaal en mooie foto's… 22 apr. '13
Willy Hoi Louis, Wij kennen mekaar totaal niet, maar toch… 22 apr. '13
Henny en Arie Louis, niet te snel in het begin anders ben je te… 22 apr. '13
Marlies Vanmorgen kwam ik jullie naast het Julianakanaal tegen… 19 apr. '13
Jan en Johanna Docters van leeuwen Wij kwamen jullie tegen gisteren een prachtige dag… 18 apr. '13
Ellen Kurvers Hoii Louis en Diny, Wij kwamen jullie vandaag tegen… 18 apr. '13
Maria en Theo Louis en Diny heel veel succes, en veel wandelplezier… 17 apr. '13
Ria en Jos Hoi Louis en Diny, wij hebben jullie uitgezwaaid en… 15 apr. '13
Theo en joke Diny en Louis, de eerste dag is gemaakt met mooi weer… 15 apr. '13
Mariet en Jan het is een hele bepakking 15 kilo is niet niks 15 apr. '13
Mariet en Jan hallo Loui en Diny heel veel succes en als jullie… 14 apr. '13
Mariet en Jan Beste Louis en Diny ik neem mijn petje voor jullie… 14 apr. '13
Henk Hoi louis en Diny de eerste kilometers samen en dan… 14 apr. '13
Jos en Anny Schepens Louis en Diny, Alle goeds en veel wandelplezier toegewenst.… 14 apr. '13
Wilmart en heidi v doorn veel succes en wandelplezier toegewenst doe ze de… 14 apr. '13
Ria kanters Louis en diny wij wensen goede reis ,goed weer en… 13 apr. '13
Jan en Marthy Hoi Louis en Diny, Morgen gaat het grote avontuur… 13 apr. '13
Corrie/Peter Hallo Louis en Diny, Voor samen een fijne wandeling… 12 apr. '13
Willem en Anita Louis en Diny heel veel succes en super veel wandelplezier… 12 apr. '13
Herma van Hintum Hallo Louis en Diny, Wat gaat de tijd snel maar ik… 12 apr. '13
Ad & Netty Verkuijlen Hallo Louis en Diny, Wij wensen jullie een goede wandeling… 12 apr. '13
Piet en Tilly Louis en Diny veel wandelplezier , samen op weg naar… 8 apr. '13
Rinus en Loes Hoi Louis en Diny Weer een mooie uitdaging. We gaan… 6 apr. '13
Henk van der Wijst Hoi Diny, Tot Maastricht ook veel wandelplezier met… 5 apr. '13
Harrie/Annie Ketelaars Hoi Louis /Dinie hele fijne wandeltocht voor jullie… 5 apr. '13

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »