Reacties

Reacties 151 - 164 van 164

Naam Reactie Datum
Henk van der Wijst Beste Louis, Veel wandelplezier , en op naar het prachtige… 5 apr. '13
Tonnie en marita van uden veel succes met je wandeling naar Rome weer eens iets… 4 apr. '13
Gerrit en Rieky Hoi Broer en schoonzus, Veel wandelplezier tot Maastricht… 4 apr. '13
Sarah en Liese Scheepers hallo opa ik vond het erg leuk om te winkelen met… 3 apr. '13
Thea wat een mooie uitdaging,weet zeker dat jij hier ook… 3 apr. '13
Paul en Astrid Hoevenaars Heel veel succes toegewenst met mooi weer. Groetjes. 3 apr. '13
Hans en Hanny Vissers Louis en Dinie heel veel wandelplezier toegewenst,… 2 apr. '13
Jeanne van heeswijk hoi louis alvast heel veel sukses met je wandel ,,… 2 apr. '13
Toon en Nelly Schuijlenburch Louis en Diny Veel succes, eerst samen dan alleen,… 2 apr. '13
Toon en wies Veel succes, en geniet er van,! Groetjes ons houdoe 2 apr. '13
Gerrit en Annie. Hallo Louis.Heel veel sucses en veel wandel plezier… 1 apr. '13
Martijn, Femke, Luuk en Ties Hoi ome Louis, Succes met je reis naar Rome! We gaan… 1 apr. '13
Jan en Marthy Hoi Louis, Alweer een stapje dichter bij je grote… 1 apr. '13
Wim & wilma He . Louis en Diny , wij wensen jullie alle wandelsucces… 31 mrt. '13