2013. Wandellaar zelven

2 mei 2013 - Metz, Frankrijk

Na ruim 2 weken aan de wandel zelf ook is iets doen  vandaag in METZ  geariveert

het is een paar dagen beetje aan het regenen geweest  dat is dan ook wel te merken het zijn behoorlijke glij partijen dan kan het ook zwaar zijn   maar verder gaat het prima  met mij   de post en foto,s zijn onderweg   ik ben blij dat ik nog zo vele fans heb dat vind ik fijn    tot de volgende keer

houdoe wanne

1. Yvonne Janssen:
    Hee Pa,

Heel leuk dat je zelf wat hebt getypt!
    Wij zijn benieuwd naar de foto's en het dagboek. Ik werk het bij en zet een selectie daarvan op de site.
    Super, dat het zo goed en voortvarend gaat. GENIET!
    Wij zijn erg trots op je!!!
  2. Wim & wilma:
    2 mei 2013
    Hou zo vol en wandel lekker zo door.
  3. Jan en Marthy:
    Hoi Louis,
    Het gaat goed zo te zien en te lezen. Kei goed bezig!!!
    hou vol en het weer wordt beter (zeggen ze)
  4. Mariet en Jan:
    2 mei 2013
    HOUD VOL LOUIS WE KIJKEN IEDERE KEER NAAR JE POST EN ZIJN TROTS OP JE WIJ DOEN HET JE NIET NA LIEVE GR VAN JAN EN MARIET
  5. Manita Pepers:
    2 mei 2013
    Als ik s morgens met de honden aan t wandelen ben denk ik wel eens aan jou, ik zou het ook heel graag eens gaan doen, lijkt me echt geweldig.
    Geniet van de mooie natuur en ontmoetingen met allerlei mensen.
    succes,
  6. Veghelnieuws.nl:
    3 mei 2013
  7. Gerrit en Annie.:
    3 mei 2013
    Hai Louis. Fijn dat alles goed gaat, hopelijk nu nog wat mooier weer. Hier is het mooi ,dus dat komt daar ook wel. We wensen je verder veel sucses.Gr. Gerrit en Annie.
  8. Rinus en Loes:
    4 mei 2013
    Goed bezig louis,kijk uit met die glibberpartijen.
    Louis een collega van mij vertrekt zondag met haar man op de fiets naar Rome.
    Ik heb gezegt dat ze jou onderweg de groeten moet doen en dat je er inne op moet vatte.
    Geniet van de wandeling.

Groet loes
  9. Louis:
    4 mei 2013
    Hoi allemaal,vandaag is er post gekomen met verhalen en foto's,dus over een paar dagen komt het op de site, Louis heeft straks gebeld,het is goed wandelweer en hij is nu in Nancy
  10. Mariet en Jan:
    5 mei 2013
    we kijken weer uit naar nieuwe berichten en ook natuurlijk de foto's maar we blijven je volgen ,tof dat je nu in Frankrijk zit en hopelijk ook goed weer heel veel gr van Jan en mariet
  11. Hans en Hanny Vissers:
    5 mei 2013
    Hallo Louis wat ben je al een eind van huis.hardstikke goed van je.
    nog heel veel gezellige kilometers toegewenst, van Hans en Hanny Vissers
  12. Marielle van Hees:
    Hoi Louis,
    Fijn dat het zo goed met je gaat , wij vinden het een super knappe prestatie van je ,hou vol !!
    Groetjes Jos Marielle Janne Sara Guusje en Giel
  13. Louis:
    12 mei 2013
    Hallo allemaal,Louis is even van de route af (vogezen) hij werd gisteren op gehaald door Arie en Henny van Asseldonk en heeft de afgelopen nacht bij hen geslapen,Hij vond dat heel leuk,Arie is daar af en toe zijn boerderij aan het opknappen
    Groetjes Diny
  14. Ties en Nelly van Os:
    12 mei 2013
    Hoi Louis het gaat je goed zo te horen, fijn om even bij Arie en Henny te zijn. Wij wensen je verder een hele fijne wandeltocht
    zet 'm op. Vele groeten van ons Ties en Nelly van Os
  15. Mariet en Jan:
    13 mei 2013
    gelukkig gaat alles goed en ff bijkletsen is ook leuk gr van Jan en mariet
  16. Roland Schuyer:
    14 mei 2013
    Beste Louis,

Vandaag hebben wij elkaar ontmoet op het hoogste punt van de Vogezen. Het was zonnig,winderig en lag nog wat sneeuw, maar het weer was vele malen beter dan maandag jl. Ik neem mijn petje diep af voor je dat je deze onderneming bent aangegaan en dan nog eens alleen ook. We waren het er vandaag over eens dat er vele wegen zijn die naar Rome leiden, maar dat je er maar een tegelijkertijd kunt volgen. Jij volgt die van jou en die zal je in Rome brengen. Het is de reis die bepalend is en niet het doel, dus geniet met volle teugen van jouw reis.

Met jouw camera heb ik wat foto´s gemaakt, maar ook met mijn eigen camera+ ik zal mijn foto´s sturen naar jouw emailadres.

Het ga je goed en have fun,
    Roland

Dwingeloo (Dr)
  17. Jan en Marthy:
    17 mei 2013
    Hoi Louis,
    Het gaat goed zo te horen en wat leuk dat je bij Arie en Henny bent geweest, lekker ff bijkletsen en ook om hun stulpje te kunnen bekijken!
    Wij zijn weer terug uit Spanje, hebben het heel mooi gehad,veel vogels gezien, Jan heeft zijn hartje kunnen ophalen.
    Ook daar hebben we verschillende pelgrims op weg naar Santiago, gezien!
    Louis succes en 't ene voetje voor 't andere!!!
    groetjes Jan en Anita
  18. Jan en Marthy:
    17 mei 2013
    Oh ja, en nog geen mol te zien!!!
    gr. Anita
  19. Theo en joke:
    18 mei 2013
    Louis het gaat goed hoor ik van Diny
    We volgen je wel, en gaan maandag een borrel drinken in
    mariaheide, je weet wel waarvoor
    Groetjes. En hou de moed er in!
  20. Anja en frits van der velden:
    18 mei 2013
    Hoi Louis.gaat alles naar wens?wij hopen dat je blesure vrij blijft en wensen jou ontzettend veel sucses en loopplezier.gr anja en frits vd velden.
  21. Mariet en Jan:
    19 mei 2013
    Lieve Louis alvast proficiat met je vrouwtje en succes met je rit en je doorzettings vermogen gr van Jan en Mariet
  22. Ria en Jos:
    19 mei 2013
    Dag Louis,hier 'n berichtje uit Boekel. Je hebt bijna de Zwitserse grens berijkt. Petje af. Ga zo door.Groetjes Ria en Jos.
  23. Mark en Jeannette:
    Hoi Louis,

Gefeliciteerd met Diny. We drinken er vanmiddag eentje op.
    Nog heel veel wandelplezier.

PS. Hier is ook nog geen mol te zien!
  24. Jan en Marthy:
    20 mei 2013
    Louis, van harte gefeliciteerd met Diny!
    Gé magt er vanovund ôk inne op vatte!!
    We hopen dat het weer bij jou beter is dan hier, komende week 10 graden...dus!
  25. Noach:
    Hoi Louis,

We hebben elkaar in Fesches-le-Chatel http://goo.gl/maps/kdfg9 ontmoet. Ook ik een GR5 wandelaar maar een stukje langzamer dan Louis. Ik ben nu weer thuis want had mijn eindpunt voor deze vakantie op zaterdag bereikt. Ik wens je het allerbeste en geniet van de Doubs.

Groet Noach
  26. Maria en Theo:
    21 mei 2013
    Louis wat knap van je we wensen je heel veel succes met je pelgrimstocht!!!
  27. Mariet en Jan:
    23 mei 2013
    hallo Louis , we hopen dat alles goed gaat en dat je al wat opschiet ,en beter weer hebt als wij hier. we zijn nog altijd trots op je. wij gaan morgen 24 mei om 6 uur s.morgens met de bus naar Spanje met een tussen overnachting in Frankrijk , je hoort ons weer als we thuis zijn heel veel groetjes van Jan en Mariet
  28. Wim & wilma:
    24 mei 2013
    Hallo Louis alles gaat goed zo ik kan lezen .
    wel laat om te reageren maar we waren in Spanje op vak.
    het beste van ons ga zo door, Wim en Wilma
  29. Jan en Thea Daandels:
    24 mei 2013
    Hallo Louis.
    We blijen op de hoogte van je ,wat een prestatie.
    We gunnen het je van harte,Louis je haald het.
    Gr Jan en Thea
  30. Jeanne van heeswijk:
    29 mei 2013
    hoi louis leuk weer wat van je te horen zo te zien gaat 't goed al werkt 't weer niet mee , ik vindt 't super dat je dit in je eentje onderneemt , nog heel veel sukses , grtjs . jeanne
  31. Wim & wilma:
    20 juni 2013
    ga zo door
  32. Mariet en Jan:
    20 juni 2013
    hallo Louis, we zijn alweer 2wkn thuis zelf heb ik in Callella 1 nacht in het ziekenhuis gelegen, zijn langs Metz gekomen en moesten gelijk aan je denken we hopen dat alles goed met je gaat en je goed weer hebt gr van Jan en Martiet