2013 Het is bijna zo ver

12 april 2013 - Mariaheide, Nederland

Anderhalf jaar geleden begon het te kriebelen om weer een grote tocht te gaan maken, deze keer naar Rome. Omdat er vele wegen naar Rome leiden gingen wij in 2011 naar een bijeenkomst van Pelgrimeren naar Rome in Houten. Er werd een lezing gehouden en daarna gingen we op informatie uit en ben ik lid geworden van deze vereniging.

Nu is het bijna zover na een koude winter met strenge vorst,veel sneeuw, en gure wind.

De tocht gaat van huis met GPS naar Rome ;   Mariaheide , Erp , Elzendorp  ,  Wanssum , langs de maas naar de Sint-Pietersberg te Maastricht. Via de GR5 tot Pontelier daarna volg ik de Francigena-route naar Rome.

De kilometers die ik gemiddeld per dag wandel zijn ongeveer 30km (tussen de 14 en de 60 km).

Ik tel de dagen af(al een week ) om aan te lopen. Ik ben er helemaal klaar voor!

Diny en ik kunnen van start en hebben er heel veel zin in.

1. Ad & Netty Verkuijlen:
    Hallo Louis en Diny,

Wij wensen jullie een goede wandeling toe en hopen dat jullie goed weer hebben en genieten van de mooie omgeving.
    Dat het jullie goed moge gaan!!!

Groetjes, Netty en Ad.
  2. Herma van Hintum:
    Hallo Louis en Diny,
    Wat gaat de tijd snel maar ik kan me voorstellen dat jullie je er op verheugen.Wij wensen jullie een mooie wandeling toe met veel verrassingen en veel mooi weer. Diny we horen wel wanneer je afhaakt. Tot het volgende bericht. Veel groetjes, Herma en Henri
  3. Willem en Anita:
    12 april 2013
    Louis en Diny heel veel succes en super veel wandelplezier gewenst.
    We gaan jullie volgen.
    groetjes Willem en Anita
  4. Corrie/Peter:
    Hallo Louis en Diny,
    Voor samen een fijne wandeling tot Maastricht en voor Louis heel veel succes op weg naar Rome. Leuk dat we het kunnen volgen.
    groeten Peter en Corrie Verkuijlen.
  5. Wilmart en heidi v doorn:
    14 april 2013
    veel succes en wandelplezier toegewenst
    doe ze de groeten daar in rome
    en als je het even niet weet gooi je gewoon een peil in de boom
    succes en we houden je in de gaten
    groet en tot later
  6. Jos en Anny Schepens:
    Louis en Diny,

Alle goeds en veel wandelplezier toegewenst.
    Lijkt mij geweldig om dit samen te kunnen doen.

groetjes Jos en Anny Schepens
  7. Henk:
    14 april 2013
    Hoi louis en Diny de eerste kilometers samen en dan Louis alleen verder , veel succes met de tocht en het gaat je goed, tot weer in Mariaheide. Succes.
  8. Theo en joke:
    15 april 2013
    Diny en Louis, de eerste dag is gemaakt met mooi weer
    We wensen jullie nog een mooie week samen
    En dan Louis het echte werk, succes!
    Groetjes uit Vorstenbosch
  9. Ria en Jos:
    15 april 2013
    Hoi Louis en Diny, wij hebben jullie uitgezwaaid en wensen jullie veel wandelplezier tot Limburg samen en jij Louis daarna alleen.

Groetjes uit Boekel
  10. Maria en Theo:
    17 april 2013
    Louis en Diny heel veel succes, en veel wandelplezier !!
  11. Ellen Kurvers:
    18 april 2013
    Hoii Louis en Diny,

Wij kwamen jullie vandaag tegen langs de maas bij meers. Jullie vertelden ons dat louis onderweg is naar rome, mooi hoor. Wij zijn ervan onder de indruk. We wensen jullie succes en heel veel reis en loop plezier! ;)

Liefs

Ellen en Victoire
  12. Jan en Johanna Docters van leeuwen:
    18 april 2013
    Wij kwamen jullie tegen gisteren een prachtige dag in Neer aan de Maas, weetje nog gewone mensen.

We wensen jullie beide ook je vrouw Diny een goede tijd toe.

Met vr gr Jan en Johanna
  13. Marlies:
    19 april 2013
    Vanmorgen kwam ik jullie naast het Julianakanaal tegen toen ik met mijn viervoeter wandelend jullie aansprak om dat de blote armen van U mij wel erg opvielen ,want het was maar 6 graden bij een straffe wind.U vertelde mij van het komend avontuur tevoet naar Rome,wat een moed en een mooi verhaal!
    Ik zal het volgen,goede reis!! Groet,Marlies
  14. Henny en Arie:
    22 april 2013
    Louis, niet te snel in het begin anders ben je te snel in de Vogezen, succes en tot ziens!
  15. Marlies:
    29 april 2013
    Beste meneer Louis,Ik heb al vaak aan u gedacht hoe zou de reis vergaan en waar bent u nu?Ik ben nog op dezelfde plaats nl. het mooie maasdorp Geulle.