Reacties

Naam Reactie Datum
Corrie/Peter Erg mooie foto’s. 10 nov. '22
Henk van der Wijst Mooie wandeling en skon foto’s Louis en Diny 9 nov. '22
Henk en Tineke van Grinsven Leuk hoor Louis weer fijn gewandeld. En heel leuke… 9 nov. '22
Ad Timmers mooie route en prachtige fotos !! 9 nov. '22
Herma van Hintum Hallo Louis en Diny, Leuk weer iets van jullie te… 9 nov. '22
Jeanne Van Alphen Mooie foto's Louis en Diny 🤗 9 nov. '22
Manita Pepers De herfst is een prachtige tijd om te wandelen, heel… 29 okt. '20
Louis Mooi dat je erop reageert Herma Maar ik wandel niet… 28 okt. '20
Herma van Hintum Hallo Louis, Nou ik vind het knap van je. Overnacht… 27 okt. '20
Jan en Marthy prachtig 3 mei '20
Herma van Hintum Hallo Louis en Diny, Lijkt me een fantastische trip,… 6 dec. '19
Marielle van Hees Succes Louis, en vooral genieten! Groetjes Jos en… 20 okt. '19
Manita Pepers Hallo Louis, Veel plezier op je tocht langs de grens… 19 okt. '19
Herma van Hintum Hallo Louis, Weer lekker aan de wandel. Als je eenmaal… 18 okt. '19
Tini & Joke Hopelijk gaat alles naar wens. Wij wensen je nog veel… 14 jul. '17
Herma van Hintum Hallo Louis, Leuk weer iets van je te horen. Je bent… 11 jul. '17
Jan en Marthy Hoi louis, We vinden het echt een hele knappe prestatie,… 17 sep. '13
Thea hoi Louis en Diny,proficiat met het behalen van weer… 7 sep. '13
Herma van Hintum Hallo Diny en Louis, Hartstikke leuk dat jullie beiden… 7 sep. '13
Ria en Jos Hoi Louis en Diny, De foto's gezien en de mail… 7 sep. '13
Mark en nicole Wow wat een topprestatie heb je geleverd! En diny… 7 aug. '13
Frank Gommers Dag Louis, we ontmoeten elkaar op de camping Mare… 5 aug. '13
Diny & Louis Na bijna drie maanden pelgrimeren naar Rome, hebben… 21 jul. '13
Piet en Mia Poirters Zaterdag 29 juni aan de koffie in het centrum van… 16 jul. '13
Maarten en Wilma Op maandag 24 juni kwamen we je tegen (nog een foto… 10 jul. '13
Wim & wilma Fijn dat het zoo goed gegaan is, nu lekker vak met… 9 jul. '13
Maria en Theo Zelfs tot in Kroatie is doorgedrongen dat je Rome… 9 jul. '13
Henny en Arie Proficiat kerel, een geweldige prestatie, daar drinken… 6 jul. '13
Arno Potverdorrie Louis grote klasse hoor! Gefeliciteerd… 6 jul. '13
Willem en Anita Hoi Louis, Proficiat. Het is je weer gelukt, geweldig!!!… 5 jul. '13
Jan en Marthy Louis en Diny, Van harte gefeliciteerd met jullie… 5 jul. '13
Jeanne Van Alphen Louis, van harte gefeliciteerd met jullie 45e trouwdag.… 5 jul. '13
Sarah en Liese Scheepers Lieve Opa, We vinden het heel knap dat je naar Rome… 5 jul. '13
Hans en Hanny Vissers Hallo Louis Knap gedaan, wat ben je toch knap geworden,met… 4 jul. '13
Theo en joke Louis proficiat, wat een super prestatie. Ook van… 4 jul. '13
Louis Louis Van Harte Gefeliciteerd Er zijn vele wegen die… 4 jul. '13
Jan en Marthy Hoi Louis, Van harte gefeliciteerd met het behalen… 4 jul. '13
Gerrit en Annie. Hoi Louis. Gefeliciteerd, Super nu al in Rome, echt… 4 jul. '13
Marielle van Hees Hoi Louis, Wat een super knappe prestatie !! Proficiat… 3 jul. '13
Harry van der Pas Rome in zicht. Van harte gefeliciteerd met deze prestatie.… 3 jul. '13
Bert en Sjan Hoi louis Je hebt er weer een prachtige prestatie… 3 jul. '13
Jeanne van heeswijk hoi louis , super hoor dat je ,t toch maar weer geflikt… 3 jul. '13
Jeanne Van Alphen Geweldig Louis, je hebt het gehaald.(heb ik ook geen… 3 jul. '13