Man(60 jaar) die al vanaf zijn 20ste invalide is, heeft goed voor me gezorgd

30 april 2013 - Escherange, Frankrijk

Willem en Maxima konden niet uitslapen maar ik wel want de winkels zijn voor 9u toch niet open, dus rustig aan.
Kopiën gemaakt in een hotel en de rest was vlakbij. Om 10u de rugzak bij het hotel opgehaald en vooruit ermee. Rond de middag begon het te regenen. De rugzak en mijzelf ingepakt. Het werd vlug glibberig en dat is zwaar lopen met klei-stappers om hoog en naar beneden.
Om 18u dacht ik; bel hier maar eens aan en meteen raak. Ik kon de tent in het hok zetten. Toen dat gedaan was vroeg de man(60 jaar) die al vanaf zijn 20ste invalide is; wil je een douche, wil je eten. Het was allemaal mogelijk en ook zo gedaan. We nuttigden enkele Martini's. Je kunt ook in de computerkamer slapen en dat heb ik uiteindelijk gedaan.
Ook had hij nog een ontbijt klaargezet me en ik wilde betalen maar hij zei: Nee, nee… en dan krijg je een kaart van Rome.

Man(60 jaar) die al vanaf zijn 20ste invalide is, heeft goed voor me gezorgd

Deze foto werd gemaakt op 30 april 2013 in Escherange, Frankrijk met een Nikon Coolpix S4150.