2013. Rome in zicht!

2 juli 2013 - Sutri, Italië

Over een paar dagen, donderdag 4 juli, arriveer ik in Rome.

Het weer zat me lang niet altijd mee maar het is goed gegaan!

Ook thuis, met Diny, is het goed gegaan.

Het gaat fijn zijn, in Rome, om Diny, Sarah, Liese, Yvonne en Frank weer te zien.

Bedankt voor jullie leuke en warme reacties!!

Bij sommige foto’s staat meer tekst uit het dagboek.

Dit zie je alleen als je een foto opent.

In de diashow komt alleen de titel van de foto te staan (niet de dagboek teksten). (De diashow begint bij de laatste (meest recente) foto en loopt terug)

1. Ties en Nelly van Os:
    2 juli 2013
    Hallo Louis fijn dat het zo goed gegaan is met de voetreis naar Rome. Wij wensen je een fijne ontmoeting met Diny Yvonne Frank Sara en Liese. Groetjes en tot in de Hei Ties en Nelly
  2. Henk:
    2 juli 2013
    Hoi Louis, wat heb ik een bewondering voor jou om dit te ondernemen, ik wens je in Rome nog veel plezier en een fijne tijd, top Louis.

Groeten Henk
  3. Herma van Hintum:
    2 juli 2013
    Wat ben jij snel Louis ik doe het niet na.
    Geniet samen met Diny en je familie van het weerzien en nog heel veel plezier in Rome. Een goeie thuisreis.

Heel veel groetjes, Herma en Henri
  4. Henk van der Wijst:
    Beste Louis,

We hebben je voettocht naar Rome gevolgd, wij vinden het een top prestatie Louis.
    Geniet samen met Diny en de kinderen van het prachtige Rome.

Groetjes Henk en Ellie van der Wijst
  5. Mark en Jeannette:
    2 juli 2013
    Hoi Louis, fijn dat het weer goed gegaan is, weer een geweldige prestatie, ook voor Diny. Geniet er nog van in Italië.

Groeten, Mark & Jeannette
  6. Piet en Tilly:
    2 juli 2013
    Wat geweldige prestatie Louis ,nu samen genieten met Diny ,Yvonne ,Frank ,Liese en Sarah van de prachtige Stad Rome .

Groeten en tot kijk , Piet en Tilly
  7. Maria en Theo:
    2 juli 2013
    Louis wat geweldig ,we hebben respect voor je !!!!!!
  8. Mientje Gijsbers:
    3 juli 2013
    Hoi Louis, wat een prestatie jij hebt 't echt waar gemaakt een voetreis naar Rome, en nu lekker genieten van Rome en je familie.
    Groetjes Mientje Gijsbers.
  9. Jeanne Van Alphen:
    3 juli 2013
    Geweldig Louis, je hebt het gehaald.(heb ik ook geen moment aan getwijfeld). Maar toch van harte gefeliciteerd!!!!!!! Geniet nog van jullie vakantie samen.
    Groetjes
  10. Jeanne van heeswijk:
    3 juli 2013
    hoi louis , super hoor dat je ,t toch maar weer geflikt hebt in je eentje , nog mooie dagen samen met diny en de kinderen groetjes uit rooi
  11. Bert en Sjan:
    Hoi louis
    Je hebt er weer een prachtige prestatie neergezet heel erg knap
    nog veel plezier met de rest van de familie daar,
    tot in keldonk of in de hei
  12. Harry van der Pas:
    3 juli 2013
    Rome in zicht. Van harte gefeliciteerd met deze prestatie. Geniet er van. Groeten van Harry van der Pas
  13. Marielle van Hees:
    Hoi Louis,
    Wat een super knappe prestatie !!
    Proficiat !!! En nu lekker samen met Diny en de kinderen genieten van Rome.
    Veel plezier en heel veel groeten uit de hei.
  14. Gerrit en Annie.:
    4 juli 2013
    Hoi Louis. Gefeliciteerd, Super nu al in Rome, echt een prestatie Wij wensen je samen met je gezin een hele fijne vakantie. groetjes, en tot ziens.
  15. Jan en Marthy:
    Hoi Louis,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van je grote avontuur en aankomst in Rome, wat een geweldig gevoel moet dat zijn!
    Geniet ervan en mooie dagen met de familie in Rome en geniet van de terugreis zodat je 't samen met Diny nog 'n beetje kunt terughalen!
    Ook proficiat met de verjaardag van Yvonne!!!
    en
    tot ziens in de Hei.
  16. Louis:
    Louis Van Harte Gefeliciteerd
    Er zijn vele wegen die naar Rome leiden maar dit was jou weg en doel om er te komen en het is je gelukt, wij zijn super trots op jou en over een paar dagen zien we elkaar weer
    Groetjes en tot ziens
  17. Theo en joke:
    4 juli 2013
    Louis proficiat, wat een super prestatie.
    Ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Yvonne, en niet te vergeten morgen jullie 45 jarig huwelijk.
    geniet nog na in Rome en op de terugreis samen met Diny.
    groetjes uit Vorstenbosch
  18. Hans en Hanny Vissers:
    Hallo Louis
    Knap gedaan, wat ben je toch knap geworden,met je baardje.
    Nog heel veel pelzier in Rome samen met Dinie, en de andere familie leden
  19. Sarah en Liese Scheepers:
    Lieve Opa,

We vinden het heel knap dat je naar Rome bent gelopen.
    We zijn heel erg trots op jou.
    Wij kijken er naar uit om je snel weer te zien.

Groetjes van Liese en Sarah
  20. Jeanne Van Alphen:
    5 juli 2013
    Louis, van harte gefeliciteerd met jullie 45e trouwdag.
    Heb er vanmiddag ,samen met Diny al op geproost.
    Nog heel veel plezier in Rome en tot ziens.
    (trek maar n extra dagje uit om alle kaarsjes aan te gaan steken in de St Pieter waarvoor Diny opdracht heeft gekregen)
  21. Jan en Marthy:
    Louis en Diny,
    Van harte gefeliciteerd met jullie 45e trouwdag!
  22. Willem en Anita:
    Hoi Louis,

Proficiat. Het is je weer gelukt, geweldig!!!
    Geniet er nog van en we zijn benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes en tot in het mooie Maria-Heide.
  23. Arno:
    6 juli 2013
    Potverdorrie Louis grote klasse hoor! Gefeliciteerd met de aankomst in Rome. Nu eerst een koude.....
  24. Henny en Arie:
    6 juli 2013
    Proficiat kerel, een geweldige prestatie, daar drinken we er nog 'n keer eentje op. Tot ziens op de Hintel.
  25. Maria en Theo:
    9 juli 2013
    Zelfs tot in Kroatie is doorgedrongen dat je Rome bereikt hebt.
    Geweldig Louis. Van harte proficiat met deze geweldige prestatie.
  26. Wim & wilma:
    9 juli 2013
    Fijn dat het zoo goed gegaan is, nu lekker vak met de kleinkinderen

en op naar de volgende uitdaging
    groet W & W
  27. Maarten en Wilma:
    10 juli 2013
    Op maandag 24 juni kwamen we je tegen (nog een foto gemaakt), vlak bij Monteriggioni, wij zijn ook weer thuis en hebben je website bekeken. Leuk om het hele overzicht te zien, veel bewondering voor jouw wandel leven. Kriebelt het al weer?
  28. Piet en Mia Poirters:
    16 juli 2013
    Zaterdag 29 juni aan de koffie in het centrum van Bolsena. Daarna de laatste ruim 100 kilometers naar Rome. Dan de ontmoeting van vrouw en kinderen en.... de viering van jullie 45-jarig huwelijjk.
    Beste Louis, een prachtige prestatie en een zeer mooie afsluiting op een zo'n bijzondere locatie. Gefeliciteerd met deze prestatie.
    hartelijke groeten,

Mia en Piet Poirters
  29. Diny & Louis:
    21 juli 2013
    Na bijna drie maanden pelgrimeren naar Rome, hebben we er nog een paar weken vakantie aan vast geplakt. Diny, Yvonne, Frank, Sarah en Liese kwamen zondag 7 juli bij mij op camping Tiber bij Rome. Daar hebben we natuurlijk met z'n allen geproost op het weerzien en dat de tocht voorspoedig is verlopen.

We zijn nog een paar dagen met z'n allen naar Rome gegaan. Donderdag gingen Frank en Yvonne met de kinderen weer verder en zijn wij de Pelgrimroute met een aantal stops (ook door Zwitserland) tot aan de Franse grens teruggereden. In de buurt van Aosta zijn we o.a. verbleven om nog over de Sint-Bernard te wandelen/klauteren ondermeer door de sneeuw.

Via de Vogezen naar Maarheeze nog gezellig op bezoek geweest bij Harm, Willeke, Julia en Isabelle. De kinderen keken raar op van de baard... Maar daar zijn ze inmiddels ook weer aan gewend.
  30. Frank Gommers:
    5 augustus 2013
    Dag Louis, we ontmoeten elkaar op de camping Mare Monti Sestri Levante. Ik heb net je reisverslag gelezen en foto's bekeken. Een prachtige route. Deze route gaan we zeker nog eens een keer doen. Groet Frank Lieke en de kids.
  31. Mark en nicole:
    7 augustus 2013
    Wow wat een topprestatie heb je geleverd! En diny ook! Ben benieuwd naar de laatste foto's. Geniet ervan nu dat je weet thuis bent bij je gezin.

Mark en Nicole Janssen
  32. Henk:
    7 augustus 2013
    Hoi Louis,
    Mooi dat je hebt volbracht dat is ten minsten een onderneming die je altijd zal blijven herinneren, en waar je nog lang op terug kunt kijken, geniet samen van het thuis zijn.