2013. Nog even Wachten

6 augustus 2013 - Rome, Vaticaanstad

Na een paar weekjes vac. en de Grote Col ST Bernard samen met Diny over gewandeld en de route beetje na gereden  toch maar richting huiswaarts op vrijdagavond thuis gekomen

blijf nog even wachten  de laatste veertien dagen  en de nodige fotós  en dan worden nog op de site gezet

ggr, de pelgrim

de foto als pelgrim geleeft

1. Piet en Tilly:
    7 augustus 2013
    Louis en Diny , fijn om te horen dat jullie weer goed thuis zijn gekomen .Geeft natuurlijk een goed gevoel dat je die grote col toch nog gelopen hebt samen met Diny .Nu is de tocht naar Rome compleet .Wij zijn heel benieuwd naar jou verhalen en foto`s !!groeten en tot kijk.
    Piet en Tilly
  2. Bert en Sjan:
    7 augustus 2013
    Mooi we wachten nog even ,en we spreken snel even af om even bij te kletsen Gr Bert & Sjan
  3. Manita Pepers:
    7 augustus 2013
    Wat een geweldige prestatie van je Louis. Fijn dat jullie er samen nog van hebben genoten, en die col, ja toen wij er aankwamen was hij ook nog niet open, jammer...maar ik hoop dat wij ook ooit nog die voettocht kunnen gaan maken. Ik zou graag nog eens je ervaringen horen maar we zien je nog wel eens denk ik. groet Manita
  4. Wim & wilma:
    14 augustus 2013
    Een wandeltocht voor het leven , super , . dat jullie dat hebben gedaan . met veel genoegen de verhalen gelezen .. Fijn dat je weer thuis bent . nagenieten , tot ziens , groetjes Wim & Wilma